terug

Een positief telefoongesprek

Let op: Deze training is inmiddels van start, inschrijven is niet meer mogelijk.

Voor wie?
De training is voor mensen die in hun vrijwilligerswerk in Amsterdam Zuid veelvuldig
telefonisch contact hebben met mensen.

Doelstelling en inhoud
Doet u vrijwilligerswerk waarbij u veelvuldig telefonisch contact hebt met buurtbewoners? Heeft u dan soms te maken met lastige gesprekken? Bijvoorbeeld met mensen die heel veeleisend zijn, die zichzelf blijven herhalen of vergeetachtig zijn. Mensen kunnen boos zijn of ontevreden.

In deze training ‘een positief telefoongesprek’ zullen we leren om beter met deze lastige gesprekken om te gaan. We zullen oefenen om zo’n moeilijk gesprek toch positief te houden, en goed af te ronden.
Hoe blijf je vriendelijk? Hoe behoud je de regie over het gesprek? Hoe kun je het gesprek netjes afronden? Op een ontspannen manier, zullen we met elkaar aan de slag gaan. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en ervaring.

Tijdsinvestering
3 uur

Studiemateriaal
N.v.t.

Aantal deelnemers
De training biedt plaats aan minimaal 4 en maximaal 12 deelnemers.

Certificaat van deelname
Nee

Site by Alsjeblaft!