terug

Maatwerk

Zo gaat dat hier!

Let op: aanmelding verloopt via de coördinatoren. Coördinatoren kunnen hier inloggen.

Let op: Deze training is inmiddels van start, inschrijven is niet meer mogelijk.

Doelstelling en inhoud
Vrijwilligers leveren hun bijdrage aan een goede sfeer en werken de-escalerend.

Na afloop van deze training:

  • kunnen deelnemers hun kwaliteiten ten aanzien van klantvriendelijke bejegening bewust inzetten;
  • hebben deelnemers afgestemd hoe zij gemaakte afspraken, algemeen geldende normen en eventuele huisregels eenduidig uitdragen en handhaven;
  • hebben deelnemers handvatten om op respectvolle wijze verzoeken te weigeren en bezoekers aan te spreken op regel overschrijdend gedrag;
  • hebben deelnemers geoefend met het geven van collegiale feedback.

Tijden de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • kennismaking
  • klantvriendelijke kwaliteiten
  • teamgericht kijken naar normen en/of huisregels
  • weigeren van verzoeken en aanspreken op regel overschrijdend gedrag
  • collegiale feedback

Voor wie?
Deze training is bedoeld voor vrijwilligers van de Huizen van de Wijk in stadsdeel Zuid.

Tijdsinvestering
3,5 uur

Studiemateriaal
Aan het einde van de training wordt een handout uitgereikt.

Aantal plaatsen
De training biedt plaats aan maximaal 12 deelnemers.

Certificaat van deelname
Ja

inloggen coördinatoren

Site by Alsjeblaft!